LNVF / / Paslaugos / BALTICUM TV

BALTICUM TV

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Loreta Bieliauskaitė

2008-06-11 trečiadienis 06:44:41

Labas rytas, esu skaitmeninės Balticum TV abonentė, kiekvieną mėnesį sąžiningai ir laiku moku abonentinį mokestį, tačiau negaliu naudotis kokybiška paslauga, nes vaizdas televizoriaus ekrane valandą gali būti puikus, o kitą valandą nuolat trūkčioti ir nerodyti nieko. Ypač blogai rodo po 20 val., kai Balticum TV meistrai jau nebedirba. Paradoksas tas, kad, atvažiavus meistrui, televizorius rodo puikiai, o gedimai, nufilmuoti mobiliuoju telefonu - meistrui ne įrodymas, todėl net neketinama ieškoti gedimų priežasties.
Gal patartumėte, ar yra kokių nepriklausomų ekspertų, kurie galėtų nešališkai patikrinti Balticum TV man teikiamų paslaugų kokybę. Dėkoju.

Edita Petrauskaite

2008-07-01 antradienis 08:09:53

Laba diena,
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija gavo dar keletą panašių skundų. Tačiau Lietuvos teisinėje bazėje vis dar galima rasti spragų – nėra numatyta institucijos, į kurią vartotojas galėtų kreiptis dėl tokio pobūdžio paslaugų. Ryšių reguliavimo tarnyba (tel.: 2105665, prieiga per internetą: www.rrt.lt) yra atsakinga už ryšio signalų kokybę, Lietuvos Radijo ir televizijos komisija (tel.:2330660, prieiga per internetą: www.rtk.lt) galėtų pagelbėti patikrindami retransliuotojų veiklą. Sunku pasakyti, kokios yra tokio pobūdžio trukdžių priežastis, kas tai įtakoja (tai gali būti ir kabelių, įrangos įtaka), todėl geriausia kreiptis į vieną iš minėtų institucijų, kurios ir nuspręs, kaip galima Jums padėti bei suteiks išsamesnę informaciją .