LNVF / Naujienos

Apsaugok save nuo sukčių!

Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija kartu su Europos Sąjungos vartotojų organizacijomis pateikia svarbiausią informaciją vartotojui, kaip apsaugoti savo duomenis ir pinigus.

PROTECT: Alkoholio ženklinimas jaunimui apsaugoti

Eurobarometro tyrimo duomenimis 22 % Europos jaunimo 15-24 metų amžiaus grupėje bent kartą per savaitę yra vartoję alholio per pastaruosius 12 mėnesių. Nors tabako ženklinimo praktika jau rodo teigiamus rezultatus, vis dar nesiimama priemonių ženklinti alkoholio gaminius.

KVIETIMAS popietės seminarui Europos Parlamente

Alkoholis, kaip ir tabakas, yra vienas iš reikšmingiausių faktorių, sukeliančių daugiausiai mirčių ir sveikatos sutrikimų Europoje, o ypatingai tarp jaunuolių. Ar turėtumėme pradėti naudoti alkoholio gaminių ženklinimo sistemą, kuri informuotų vartotojus apie alkoholio sukeliamą žalą? Šio seminaro metu aptarsime galimas perspektyvas ir poreikius.

2011 07 27 Ar verta pasitikėti internetinėmis parduotuvėmis?

ep

Ar pirkdami internetu kruopščiai perskaitote sutarties sąlygas?

2011 07 27 Kiek mokame už sąskaitos išrašymą?

saskaita

Vartotojas, pageidaujantis sąskaitą gauti vienu ar kitu būdu, turėtų iš anksto tai aptarti paslaugų tiekimo sutartyje, kad ateityje už sąskaitos išrašymą netektų susimokėti pačiam vartotojui.

2011 07 15 Pareiškimas Prezidentei D.Grybauskaitei

Dėl padėties Vilniaus šilumos ūkyje ir nepatenkinamos atsakingų valstybės institucijų veiklos, siekiant Vilniaus gyventojams priimtinų šilumos kainų

2011-06-15 Kaimo bendruomenės kviečiamos dalyvauti konkurse „Lietuvos kaime gera gyventi 2011“

Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija kviečia kaimo bendruomenes dalyvauti konkurse „Lietuvos kaime gera gyventi“. Šiuo projektu norime parodyti, kad kaimas daug kur yra patrauklus gyventi daugeliui gyventojų grupių – jaunoms šeimoms, verslininkams, pensininkams, ir tuo būdu pritraukti jas gyventi kaime.

Akcija - Konkursas "Vartokime atsakingai"

Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija, Jungtinių tautų vystymo programos Lietuvoje užsakymu, įgyvendina akciją-konkursą „Vartokim atsakingai“ finansuojamą pagal priemonę „Įmonių socialinė atsakomybė“ (VP1-1.1-SADM-03-V).

Akcijos partneriai:

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba,

 Valstybinė ne maisto produktų inspekcija,

 Vilniaus miesto savivaldybė.

2011 05 23 "Naujos telekomunikacijų taisyklės"

Geresnė vartotojų apsauga ir didesnės galimybės rinktis

  • Galimybė per vieną darbo dieną pereiti pas kitą fiksuotojo ar judriojo ryšio operatorių išsaugant telefono numerį.
  • Pradinės paslaugų teikimo sutarties, kurią pasirašo vartotojas, galiojimo trukmė – ne daugiau kaip 24 mėn.; operatoriams nustatytas įpareigojimas siūlyti sudaryti 12 mėn. sutartis. Taip vartotojai galės lengviau pereiti pas kitą operatorių, siūlantį geresnes paslaugų teikimo sąlygas.

2011-05-04 Brangiausias alus Vilniuje - populiarioje vyninėje

Naujas, stilingas ir modernus restoranas pačioje Vilniaus širdyje vartotojus pritraukia ne tik šiuolaikine rytietiška virtuve, bet ir įvairiomis vyno rūšimis, šaunia muzika. Ar mes žinome, už ką mokame?

Pirm Antr Treč Ketv Penk Sat Sekm
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30